Daar gaan we dan........ - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Jelmer Visser - WaarBenJij.nu Daar gaan we dan........ - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Jelmer Visser - WaarBenJij.nu

Daar gaan we dan........

Blijf op de hoogte en volg Jelmer

18 Augustus 2012 | Nederland, Leeuwarden

Plannen die een jaar geleden zijn eerste vormen aan namen worden morgen(19aug, 12.40u) werkelijkheid..... Op naar de andere kant van de wereld, in mijn uppie! Sommige noemen het stoer, dapper of dom maar ik vind het vooral heel erg lekker en relaxed! Op mezelf aangewezen vertrek ik met een ticket die ik makkelijk kan aanpassen en de enige met wie ik rekening hoef te houden is met mezelf! Das nog eens makkelijk... ;)
En weet je? Voor de Jelmer-kenners onder ons, ik heb de afgelopen week gewerkt met heuse planningen etc.!! Opzich hoef ik dit niet te vermelden want het voegt niet echt iets toe en het past helemaal ook niet in de lijn van dit verhaal... Maar zijn jullie niet trots? ;)

Nu zit ik hier peentjes te zweten en is het een graadje of 30 buiten dus is dat nou wel het goede moment om te vertrekken? Ach, de gedachte dat ik volgende maand nog steeds met mijn kont in een hangmat hang, af en toe een golfje mee pak, ondertussen genietend van de zon, en dat jullie in de kou en regen weer van hot naar her moeten fietsen en weer plaats moeten nemen achter bureaus, het aanrecht of weet ik veel wat kan mij dan wel weer sterken! ;)

Zelf ben ik in ieder geval heel erg benieuwd wat deze reis mij gaat brengen... Momenteel ervaar ik trouwens iets wat velen om mij heen al tijden (plaatsvervangend) voelen (waaronder onze emotioneel instabiele hond die al een week last heeft van spetterpoep), zenuwen! Vanochtend uit bed ging het nog prima totdat ik er achter kwam dat ik om 12.40u in moest checken! BAM! Iets met: definitief, het wordt nu echt etc...
Nu vertrek ik morgen naar Rarotonga (cook islands) waarna ik op 28augustus doorvlieg richting Australie waar ik zo' n 6 mnd verblijf!
Het eerste hobbeltje is alweer overwonnen trouwens tijdens het inchecken... Dat lukte voor geen meter dus ik heb de KLM-hulplijn net gebeld en de eerste vraag die ze stelden was: Heb je wel een ESTA? Mijn antwoord was kort en bondig: 'Nee'. Officieel moet dit 72u van tevoren aangevraagd worden maar ik kon hem gelukkig zojuist nog aanvragen... Ik hoor jullie denken: 'hij is nog niet eens weg en begint het nu al??' Dat klopt (maar de schuld lag uiteraard bij het reisbureau ;)).

Ik wil graag iedereen bedanken voor het meeleven de afgelopen tijd en ik ga sommigen van jullie ontzettend missen maar als het goed is krijg ik er iets onvergetelijks voor terug......

Cheers!

p.s. De vraag: ' Je gaat je blog toch wel vaak bijhouden he?' beantwoord ik met het alom bekende spreekwoord: 'Voor jullie een vraag, voor mij ook een vraag....'

  • 18 Augustus 2012 - 17:22

    Doutzen:

    Jeej! Eindelijk zover! Hele goede reis en ik blijf zo wel op de hoogte van je avonturen!

  • 21 Augustus 2012 - 11:57

    Femke:

    Ik weet zeker dat het een onvergetelijke reis wordt!Geniet ervan X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jelmer

Actief sinds 26 Juli 2012
Verslag gelezen: 318
Totaal aantal bezoekers 11586

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2012 - 22 April 2013

De ultieme vakantie :-)

Landen bezocht: